مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:152023-12-23اجتماعي

احداث «تراموا» در انتظار تأیید وزارت کشور/ تهرانپارس_آزادی اولین خط «تراموا»


مدتهاست که شهرداری تهران در راستای مدیریت سفر، به دنبال راه اندازی «تراموا» به عنوان یک مد حمل و نقلی ریلی در پایتخت است و حالا آنگونه که معاون شهردار تهران می گوید، - احداث تراموا در انتظار تأیید وزارت کشور/ تهرانپارس_آزادی اولین خط تراموا مدتهاست که شهرداری تهران در راستای مدیریت سفر، به دنبال راه اندازی تراموا به عنوان یک مد حمل و نقلی ریلی در پایتخت است و حالا آنگونه که معاون شهردار تهران می گوید، مدیران شهری تا برآورده شدن این خواسته تنها دو هفته فاصله دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع ساخت تراموا سالهاست که از سوی مدیران شهری در تهران مطرح شده، بگونه ای که در ابتدا دهه 80 قرار بود این قطارهای سبک در محدوده بازار تهران و برای توسعه گردشگری شهری راه اندازی شوند، اما رفته رفته به دلیل مشکلات مالی و ظهور دغدغه های جدید، از دستور کار مدیران شهری در دهه 80 خارج شد.

پس از تکیه زدن زاکانی به صندلی شهردار تهران مجددا این آروزی خفته برای تهران بیدار شد و دوباره موضوع راه اندازی تراموا در تهران مطرح شد.

اوایل آبان ماه سال گذشته بود که شهردار تهران در خبری کوتاه اعلام کرد که باید از الگوهای دیگر همانند تراموا و توسعه اتوبوسرانی و بازنگری خطوط اتوبوسرانی بهره بگیریم و مطالعاتی در مورد احداث تراموا را شروع کرده ایم تا در دو یا سه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث «تراموا» در انتظار تأیید وزارت کشور/ تهرانپارس_آزادی اولین خط «تراموا»

احداث «تراموا» در انتظار تأیید وزارت کشور/ تهرانپارس_آزادی اولین خط «تراموا»